Tuesday, October 4, 2016

1-2-3 Trading System Forex

Komplekse handel stelsel 3 (MACD Divergensie) Deur Edward Revy op 19 April 2007 - 16:55. Valuta: EUR / USD (voorkeur) of enige ander. Duur: 30 min. Aanwysers: MACD (5, 26, 1) stel 0 lyn, Vol Stogastiese (14, 3, 3) EMO 3 SMA 13 Trading reëls: kyk vir divergensie tussen die prys op die grafiek en MACD of tussen prys op die grafiek en Stogastiese. Sodra divergensie raakgesien, wag vir EMO 3 en SMA 13 tot steek en die handel in die rigting van EMO 3. Stel stop verlies aan 26 pitte. Neem die helfte van die wins op 20 pitte laat die res aan verdere loop met sleep stop in plek. Divergensie op Stogastiese kan gevind word op dieselfde manier as op MACD. Die rede vir die gebruik van beide MACD en Stogastiese is dat een van die aanwysers divergensie kan wys, terwyl die ander sal nie op tyd gegee. Deur Gebruiker op 7 Maart 2008 - 13:27. gud dinge, nie behoorlik nagevors, werk harder, almal dieselfde, thumbs up Deur Gebruiker op 24 Maart, 2008 - 17:01. Ek hou van divergensie) Ek dink dit is mees kragtige Fenomenen op handel Deur Gebruiker op 1 April 2008 - 22:59. Ek stem saam Ek is nie 'n dag handelaar, MA Ek posisioneer handelaar en my handel stelsel is gebaseer 100 op MACD Bullish en lomp Dive Rgen Ties ,, dis wanneer Theres 'n MACD lomp divergensie Ek gaan kort wanneer die MACD kruisies en sit 'n beskermende stop op die laaste hoog (omgekeerd vir gaan lank) handel baie lae risiko hoë potensiaal handel. Dan as die divergensie dra, as im Kort Ek het net 'n beskermende stop 5 bosluise bokant die laaste hoë en loop dit af soos 'n stel trappe. Sommige van my divergensie ambagte laaste oor 'n maand dan wanneer ek opgehou het ek gaan kyk vir ander markte met 'n verskil. Ook, wanneer 'n uiteenlopendheid kom nie t iewers heen te gaan, die meeste van die tyd wat jy don t seerkry. Jou verlies is baie klein of teen daardie tyd het jy ten minste jou stop gebring om gelyk te breek divergensie handel is net stelsel Ek het gevind waar ek het 'n baie vertroue in die neem van die handel, dont Ek tweede raai dit Ek plaas net die handel. Vir my Divergensie handel is 'n baie lae spanning handel Deur Gebruiker op 26 April 2008 - 13:22. Asseblief meer oor die definisie van afwyking en hoe dit verteenwoordig op 'n grafiek te verduidelik. Dankie vir al die goeie inligting Edward. As 'n newbie forex, dit is al groot dinge. Deur Edward Revy op 26 April 2008 - 13:41. Hier is 'n groot verduideliking van MACD divergensie deur Andy Skinner. In die video is MACD instellings (5, 34, 1) en op die grafiek is daar 5 en 34 EMO. En dit is die skakel na die inleidende video (Les 1) oor die MACD. Hoop dit beantwoord jou vraag. Gelukkig handel Edward. Deur Gebruiker op 5 Junie 2008 - 09:10. Ek het gevind dat hierdie metode baie winsgewend, so lank as wat tot stilstand kom is strenger en roete. Dankie vir die opstel van hierdie D vir my gewerk het tot dusver. Geskep deur CK op 17 Junie 2008 - 08:51. Ek ve het 'n baie interessante geval vandag. Gewoonlik, EMO kruisies SMA in die rigting van die MACD Divergensie (in die grafiek die onderste deel). Is dit nie Wat gebeur as MACD divergensie (onderste deel) is afwaarts en die prys is opwaartse (boonste deel) en EMO kruisies SMA boontoe. Moet ek gaan lank of nie Deur Edward Revy op 23 Junie 2008 - 00:09. Komplekse handel stelsel 5 (Fibonacci handel) Deur Edward Revy op 30 Junie 2007 - 13:27. Handelaars is gevra om 'n paar strategieë wat sal werk op kleiner tydsraamwerke lewer. Hier is 'n baie mooi handel stelsel wat jou aandag werd kan wees. Wanneer 'n handelaar besluit om klein tydraamwerke gebruik (soos 10 min, 15 min, 30 min, selfs 1 uur) risiko's te wees verkeerd is altyd hoër as met groter tydsbestek. Daarom is dit baie belangrik om 'n baie goeie forex stelsel wat kan raad gee oor inskrywings met 'n hoë kans om te wen en wat is belangriker dit moet in staat wees om presies waar om af te sluit sonder die behoefte om voortdurend te monitor die prys vertel het. Let ook op die meer handelaars kyk na kaarte, hoe meer het hulle is geneig om omstrede gevoelens oor die sukses van 'n huidige oop handel. Met al hierdie lang inleiding, is dit net verlaat om te noem dat hierdie strategie sal vereis van handelaars basiese kennis van die gebruik van Fibonacci-instrument. Wat is Fibonacci hulpmiddel en hoe om dit te eenvoudig Google forex Fibonacci frase gebruik en jy sal 'n baie inligting daaroor kry. Dit is waarskynlik die enigste rede waarom ons geklassifiseer hierdie handel stelsel as Kompleks een, nie elke handelaar is gemaklik met die gebruik van Fibonacci-studies in Forex. Trading opstel: Duur: 'n meer as 5 minute en minder as 3-4 uur. Munt pare: enige. Aanwysers: 5 WBG kyk na die prys golwe. Vind die mees onlangse swaai hoog en die mees onlangse swing lae so Fibonacci 'n swaai en B swing genoem. Trek Fibonacci van A na B. Om te weet watter rigting in albei rigtings te trek (op of af) net kyk na die tendens as dit is onduidelik, vind geskikte AB swaai en stel Fibonacci. Sodra stel, wag en kyk hoe die retracement van AB swaai om te ontvou. Gedurende die retracement daar drie voorwaardes waaraan voldoen moet word ten einde handel te oorweeg: 1. Die prys 5 WBG moet raak. 2. Die prys moet ten minste raak 0,382 Fibonacci retracement vlak. 3. Die 0,618 Fibonacci retracement vlak moet nie misluk nie. Hier beteken dit dat die prys moet nie onder toemaak (uptrend) / bo (verslechtering neiging) 0,618 retracement lyn. Dit kan raak of steek nie, maar die vlak moet die aanval te weerstaan. Wanneer al drie kriteria voldoen, te betree sodra die kers duidelik bo 5 WBG Lang inskrywing is gesluit, onder - vir kort. Aftrekorder is altyd geplaas 4-5 pitte bo (verslechtering neiging) / hieronder (uptrend) die 0,618 Fibonacci retracement vlak. Wins teiken is ingestel op 1,618 Fibonacci uitbreiding vlak afgelei van punt A Master jou Fibonacci handel Graham Vreemd Na jare van sukkel met allerhande kleinhandel handel strategieë ek afgekom Platinum het. Ek het regtig soos hul eenvoudige benadering van die saak gebiede van vraag en aanbod gebruik te maak van die warboel gratis kaarte. Die strategieë is baie maklik om te volg en hul on line handel vloer is duidelik en insiggewend. Ek het net gebruik Platinum vir 'n paar maande, maar is vol vertroue dat hul ondersteuning, sal ek uiteindelik geword en konsekwent en winsgewende handelaar Jeff Lee ek gebruik om net 'n tipiese kleinhandel handelaar kyk na korttermyn kaarte, met behulp van aanwysers en probeer om te raai waar wees die markte sou omdraai, ek het geen geluk werk op hierdie manier en kon nie t verstaan ​​waarom ek d die boeke gelees, d Ek die webinars en seminare is en luister na dieselfde mense sê dieselfde dinge oor en oor weer en dan het ek het 'n Platinum webinar en my oë is werklik oop, ek kon nie t glo wat ek hoor, maar dit het soveel sin, maar was anders as enigiets wat ek ooit d gehoor, nou het ek Ma Platinum lid van my handel fortuin gegaan het 180 en in plaas daarvan om in die rooi of breek selfs elke maand, ek neem 'n groot bedrag van pitte elke maand en my handel rekening weerspieël hierdie, sou ek aanbeveel aan enigiemand te leer hoe om die regte manier te handel en leer uit die Platinum ouens, hul kennis in die tweede tot niemand Zoe Walsh Ek wil net sê 'n baie groot dankie aan Platinum vir al jou hulp, ek is verlore in die modder met my handel en was op die punt om op te gee, totdat 'n vriend van my genoem Platinum en hoe hulle verander hulle handel, so ek besluit om dit 'n laaste skoot gee en ek so bly dat ek gedoen het, die opleiding en vlak van onderwys is iets wat ek nie hoogs genoeg oor kan praat, my begrip van hoe die markte regtig werk gekom het op tien vou en my handel het soveel in so 'n kort tydjie verbeter. Dankie Platinum jy my gered van handel vergetelheid.


No comments:

Post a Comment